Assessor de comunicació
El lloc de treball d'ASSESSOR DE COMUNICACIÓ té atribuïdes les funcions següents:
- Relació amb els mitjans de comunicació.
- Comunicació externa de l'Ajuntament.
- Producció dels mitjans de comunicació periòdics municipals.
- Organització de campanyes de comunicació.
- Coordinar la distribució d'avisos i convocatòries als veïns afectats per alguna obra o projecte.
- Coordinar la comunicació en situació d'emergència.
- Gestionar l'arxiu d'imatges.
- Acompanyar a l'equip de govern el els actes i esdeveniments que ho requereixi.
- Coordinar-se amb l'equi8p de Govern en aquells actes rellevants en què es consideri necessari.
La dedicació ordinària implicarà el compliment de la jornada laboral de 37,5 hores setmanals, i la incompatibilitat per a la percepció d'hores extraordinàries, havent d'estar a disposició de la Corporació en qualsevol moment en què sigui requerit. Així mateix, el desenvolupament de lloc de treball estarà sotmès a la normativa d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.
La retribució anual es fixa, per a tots els conceptes en 40.000,00 euros bruts anuals distribuïts en catorze pagues, dotze corresponents a les mensualitats de l'any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre. Aquest import s'incrementarà cada exercici en el mateix percentatge que estableixi la Llei de Pressupostos generals de l'Estat per a les retribucions del personal del sector públic.
(Aprovat en el Ple ordinari del dia 25 de setembre de 2023)
Jaume Ventura Busquets
Mitjançant decret d'alcaldia de data 26 de setembre de 2023 es va nomenar al Sr. Jaume Ventura Busquets per ocupar el lloc de treball d'Assessor de Comunicació.
- Contacte: jventura@llinarsdelvalles.cat
Registre d'Interessos