Sr. Joan Ramon i Bernabé (PSC-CP)

Regidor de PSC-CP

Portaveu del Grup Municipal PSC-CP

Cap de l'Oposició

Representant de l’Ajuntament en els següents òrgans col·legiats:

• Consell Escolar Municipal

Declaració de béns

Declaració d'activitats

Dades biogràfiques:

Lloc i data de naixement:   Granollers, 21 de juliol de 1972

Formació:

Diplomatura en Relacions Laborals

Trajectòria professional:

Ha treballat en el món associatiu, especialitzant-se en gestió d'entitats sense ànim de lucre, fonamentalment en l'àmbit juvenil i educatiu i en el món cultural, tant des de la vessant artística (és músic) com des de la gestió empresarial.

Els darrers 10 anys ha desenvolupat la seva carrera professional en el món de les telecomunicacions, treballant actualment com a assessor en telecomunicacions per empreses.

Trajectòria política:

Es considera un ciutadà conscienciat, un activista des de que estudiava a l'institut i a la universitat.

Ha mantingut un compromís actiu per transformar la societat que ens envolta des de ben jove i va decidir afiliar-se al PSC per participar en un projecte global.

Regidor del Grup Municipal del PSC des de 2011.

Conseller Comarcal al Consell Comarcal del Vallès Oriental des de 2019

A partir de les seves conviccions més profundes i representant els llinassencs i llinassenques que van confiar en el seu projecte polític, i a tots els veïns i veïnes, intenta aportar el seu esforç, dedicació i compromís per fer de Llinars un lloc millor per la seva gent, on tothom pugui viure amb dignitat, amb els serveis que necessita i amb la qualitat de vida que tothom mereix.

Altres dades rellevants:

Pare de dos fills

La música és la seva passió

Dades de contacte:

Adreça electrònica: jramon@llinarsdelvalles.cat

Retribucions:

Les seves retribucions són per assistència als òrgans col·legiats i es poden consultar en el següent enllaç

• Per assistència a les sessions del Ple o de la Junta de Govern Local: 250 €/sessió
  • Per assistència a les sessions de les Comissions Informatives, Comissió Especial de Comptes, Junta de Portaveus: 100 €/sessió

Aprovat per Ple de data 1 de juliol de 2019

Registre d'interessos

Declaració de béns i activitats