L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Llinars, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ofereix un curs d'Instagram subvencionat dirigit a persones empresàries i emprenedores, i/o personal directiu responsable de màrqueting i comunicació.
Com fer fotos, vídeos i missatges atractius per Instagram i altres xarxes socials des del mòbil Dies: 17 i 19 de març Horari: de 14:30 a 16:30 h Continguts: Quines imatges triomfen a les xarxes. Estils fotogràfics per inspirar foto de producte. Recursos en format vídeo, fotografia i text per crear continguts atractius. Normes bàsiques de composició. Trucs per captar l'atenció de l'usuari. Trucs per destacar en el feed (time line d'Instagram). Afegir moviment als textos i impactar. Com fer fotografies i vídeos per la publicitat a les xarxes. Les Stories d'Instagram: Un nou format i un nou llenguatge Dies: 10 i 12 de març Horari: de 14:30 a 16:30 h Continguts: Com aportar valor diferencial amb les stories. Com innovar el meu negoci amb les stories. Com arribar a nous clients amb les stories. Com crear contingut actualitzat cada dia amb les stories. Quins continguts publicar per a la meva marca. Veurem exemples inspiradors. Visió general d'altres xarxes on també podem crear stories. Farem una estratègia per a la nostra marca. Aprendrem trucs i consells per crear continguts atractius. Practicarem, amb l'eina.
Les inscripcions, gratuïtes, poden ser per una o per les dues sessions. Per inscriure's, ho podeu fer trucant a Can Mas Bagà, abans del 6 de març. Places limitades!