Compra d'entrades aquí.
En Roger Pera es va sincerar sobre la seva carrera i la seva adicció a la cocaïna al llibre EXIT.
Ara, el llibre trepitja l'escenari i en Roger porta al teatre la seva història personal on parla obertament de la seva lluita contra la droga i com renéixer quan estàs a baix de tot.
Ens fa un repàs de la seva trajectòria interpretant els personatges i papers que han marcat la seva vida, i ens explica les anècdotes viscudes més surrealistes així com els seus aprenentatges de vida, tot sense perdre mai el sentit de l'humor.
I acompanyat d'un piano i música en directe que ens farà posar la pell de gallina.
Sense dubte emocions fortes, riures i grans cançons assegurades! Atenció: si ets abonat/da del TA no compris l'entrada, que te la regalem. A partir de les 19 h al hall del teatre: bar obert tot a 1 € i presentació de la nova temporada, la de tardor, perquè siguis el primer a saber-la i a reservar la teva entrada!