Queixes i suggeriments

El ciutadà pot fer arribar a l'Ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.

No cal aportar documentació.

Quin cost té:

Gratuït.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Oficina Atenció al Ciutadà (OAC) - Ajuntament - Plaça de la Vila

Pl. de la Vila, 1 - 08450 Llinars del Vallès - Barcelona
Telèfon: 93 841 27 50
Fax: 93 841 28 14
Correu electrònic: oac@llinarsdelvalles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8 h a 20 h
Veure situació en el mapa

Oficina Atenció al Ciutadà (OAC) - Ca l'Alemany

Av. de Pau Casals, 64 - 08450 Llinars del Vallès - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 841 37 63
Correu electrònic: oac@llinarsdelvalles.cat
Horari:  
dilluns de 8 h a 14:30 i de15:30 h a 19 h - de dimarts a divendres de 8 h a 14:30 h
Veure situació en el mapa

Oficina Atenció al Ciutadà (OAC) - Mas Bagà

C/ Mas Bagà, 24 - 08450 Llinars del Vallès - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 841 38 42
Fax: 93 841 37 21
Correu electrònic: oac@llinarsdelvalles.cat
Horari:  
de 08:00 a 14:45 h - dilluns i dimecres de 08:00 a 14:45 h. i de 16:00 a 20:00 h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 29.01.2019 | 14:17